Co je u nás nového?

Aktuálně Novinky

Březen 24

Tiskovou konferencí na téma legislativních změn v penzijním systému a představením výsledků kampaně, která s tématem důchodu oslovuje generaci Z, jsme odstartovali spolupráci s Penzijní společností Komerční banky.

Únor 24

Únor
Zapomeňte na staré akční hrdiny. JE tady JEČ-MAN! Novodobý superhero z naší dílny byl stvořen, aby ochránil sladovnický ječmen, který trpí klimatickou změnou. JEČ-MAN zahájil svou záchranou misi v hospodách a nákupních centrech a poté zamířil na pole, kde bude ječmen chránit. Děkujeme Plzeňskému Prazdroji za příležitost vytvořit neobvyklou a jedinečnou kampaň!



Prosinec 23

To je ale nadílka! Ke konci roku se nám podařilo získat dva významné klienty. Zvítězili jsme ve výběrových řízeních na PR agenturu pro Komerční banku, kde budeme zajišťovat služby pro celou finanční skupinu. A uspěli jsme i v tendru na komunikaci Penny Marketu. Už žhavíme motory a těšíme se na spolupráci.

Listopad 23

Effie? Máme! Jedno zlato a dvě stříbra na soutěži efektivity komunikačních kampaní za projekty #nePINdej! a Chytrej výčep. Moc děkujeme klientům – České bankovní asociaci a Plzeňskému Prazdroji - za důvěru a porotcům za ocenění naší práce.

Říjen 23

Máme tři nominace na cenu Effie. Dvakrát se na shortlist ostal náš projekt pro Plzeňský Prazdroj - Chytrej výčep, jednu nominaci má i #nePINdej!, projekt pro Českou bankovní asociaci. Držme si palce!

Září 23

Jsme agenturou roku! Kromě toho jsme na soutěži komunikačních projektů Zlatý středník získali další prvenství, pět třetích míst a nominaci na prestižní celosvětovou cenu World Public Relations and Communication Awards. Moc děkujeme PR klubu, porotcům i našim klientům, kteří nám opakovaně dávají důvěru!

Srpen 23

Náš projekt Chytrej výčep, který jsme designovali a realizovali pro Plzeňský Prazdroj je mezi těmi nejlepšími pracemi na světě! Konkrétně ve trojčlenném finále prestižní World Public Relations and Communication Awards. Moc děkujeme PR klubu za nominaci, obrovský dík patří všem v Prazdroji za za důvěru a ochotu jít s námi do odvážných námětů i řešení.

Červenec 23

Ten největší existující půllitr vykvetl na chmelnici kousek od Žatce. Geurillovou akcí, kterou zaznamenala všechna významná česká média a měla pozornost i na sítích, jsme přilákali pozornost ke zcela novému projektu Kytky pro chmel. Na vybraných chmelnicích zemědělci do meziřádek zasázeli kytky a byliny, které na poli zadržují vláhu a pomáhají vyživovat chmel. Projekt, který znamená návrat k principům regenerativního zemědělství, inicioval náš klient Plzeňský Prazdroj.

Červen 23

S dvanácti proměněnými z šestnácti jsme se stali absolutně nejúspěšnější komunikační agenturou na letošní České ceně PR. Lemuři už jsou doma a zabydlují se vedle těch, co jsme ulovili v předchozích letech. A to není všechno. V čele pelotonu jsme i v soutěži Zlatý středník, kde máme hned deset želízek v ohni. Díky moc klientům, pro které jsme měli možnost kampaně #nePINdej!, Chytrej výčep, Hospoda odshora odspoda a Praha jede připravit a realizovat – tedy České bankovní asociaci, Plzeňskému Prazdroji a hlavnímu městu Praha. Jízda nekončí!

Červen 23

Rozvíjíme náš byznys a tak je na světě naše dceřiná společnost Svengali Digital. Specializuje se na rozvoj a optimalizaci komunikace na sociálních sítích. Firmám nabízí kompletní řešení a poradenství pro vytváření a správu efektivních online komunikačních kampaní, které pomáhají oslovit jejich cílové publikum a budovat silné vztahy se zákazníky. V čele Svengali Digital stojí Adriana Suská.

Květen 23

4 projekty, 3 klienti, 1 místo s rekordními 16 nominacemi. To je naše vizitka před finálovým kláním LEMURa – České ceny za public relations! Děkujeme Česká bankovní asociace (Czech Banking Association) Plzeňský Prazdroj a Magistrát hl. m. Praha za to, že nám věří a nebojí se jít s námi do často odvážných komunikačních projektů! A samozřejmě všem kolegům z PR a z APRA – Association of Public Relations, kteří se letos zhostili porotcování, a které naše projekty zaujaly natolik, že je posunuli na shortlist! Je pro nás čest být mezi nejlepšími.

Duben 23

Českému sdružení pro moderní benefity MOBEN jsme připravili komunikační kampaň na podporu pozitivního vnímání volnočasových benefitů, jednoho z klíčových nástrojů motivační politiky firem, důležitého pro zdraví a pohodu zaměstnanců.

Leden 23

Stali jsme se členy Asociace PR agentur APRA. Spolu s APRA vyznáváme stejné hodnoty, jako je důraz na etiku a profesionalitu komunikace, proto jsme rádi, že jsme mohli rozšířit její řady.